"" Правила та умови в онлайн-лотерейному космолотному казино
  1. Космолот
  2. правила та умови

Правила та умови в лотерейному космолоті

1.Вступ

1.1. Ви автоматично погоджуєтесь із правилами, політикою захисту персональних даних, Політикою конфіденційності при використанні та/або відвідуванні розділів популярного українського онлайн-казино https: // stala.com.ua (далі-веб-сайт). Перш ніж приймати умови, рекомендуємо вам уважно прочитати їх. Якщо гравці не починають приймати, тоді дотримуйтесь врегульованих вимог, не рекомендується відкривати обліковий запис, продовжуйте читати веб -сайт. Подальше використання ресурсу означатиме 100% згоду на умови.


Загальні положення/умови


2.Зміни в угоді

2.1. Компанія, що спеціалізується на азартних іграх, залишає за собою право внести значні зміни, редагувати, оновлювати/ змінити умови. Причини можуть бути різними - комерційними, юридичними, пов'язаними зі обслуговуванням клієнтів. Оновлені правила починають діяти з моменту їх публікації. Гравцю рекомендується регулярно переглядати умови, щоб не пропустити оновлення.

2.2. Якщо зміни не задоволені вами, вам потрібно припинити використання вмісту на порталі, закрийте оцінку, дотримуючись 11 з цих умов умов.

3.Юридичні вимоги

3.1. Особи до 18 років/які не досягли віку, встановленого конкретною юрисдикцією епохи більшості, не можуть використовувати ресурси веб -сайту. В іншому випадку це вважатиметься порушенням умов. Компанія Космолот залишає за собою право вимагати документального підтвердження вашого віку. Запит може надійти в будь -який час. Співробітники організації мають право призупинити рахунок, відмовляються користуватися Послугами, не надаючи доказів майбутньої дорослості.

3.2. Деякі юрисдикції забороняють проводити лотереї. Компанія не в змозі надати користувачам юридичні консультації/гарантії щодо законності використання послуг, не схвалює відповідність послуг із законодавчими нормами певної юрисдикції. Ви використовуєте їх за власним вибором, приймаючи можливі ризики відповідальності.

3.3. Космолот не прагне надавати послуги, що суперечать поточному законодавству юрисдикції проживання геймера. Ви підтверджуєте та погоджуєтесь, що використання портальних служб відповідає чинним законам, правилам та статутам. Компанія не несе відповідальності за незаконне/несанкціоноване застосування положень сайту гравцями.

3.4. Заборонено відкривати рахунки та/або заробляти гроші на відвідувачів, які є або живуть, є громадянами США, Італії, Іспанії, Португалії, Франції, Великобританії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Угорщини, Данії, Макао, Тайвань, Гонконг, Чехія, Латвія, Австралія, Австралія, Австралія, Австралія, Словаччина. Список юрисдикцій може бути змінений без попереднього повідомлення.

3.5. Гравець несе особисту відповідальність за сплату податків/зборів, які використовуються у зв'язку з виграшами, отриманими на сайті, зобов'язаний повідомити відповідні державні органи.

4.Відкриття рахунку

4.1. Щоб користуватися послугами порталу, вам потрібно відкрити обліковий запис, вказуючи поточну адресу електронної пошти, надійний пароль, надайте стандартну особисту інформацію.

4.2. Ім'я, зазначене під час реєстрації, повинно відповідати справжньому імені. Щоб підтвердити інформацію, адміністрація має право вимагати документа про посвідчення особи. Якщо така інформація не була надана, ми можемо негайно призупинити рахунок облікового запису, поки обставини не будуть з’ясовані.

4.3. Ви підтверджуєте, що ви надали точну, вичерпну, надійну інформацію про себе, ви внесете необхідні виправлення. Невідповідність з вимогами космола неминуче призводить до застосування обмежень.

4.4. Якщо у вас є питання або проблеми під час реєстрації, ви можете звернутися до служби підтримки електронною поштою (адреса для листів: support@stala.com.ua), через Інтернет -чат або по телефону.

4.5. Лише один обліковий запис для одного учасника, власності на дому, поштові /AY-PI, ПК або інший пристрій дозволяється відкриватися. Організація має право миттєво закрити будь -які дублікатні рахунки та:

  • 4.5.1. Операції, здійснені з дублікатів, незабаром будуть недійсні.
  • 4.5.2. Монети, зароблені позики/презентації, отримані під час використання активного дублікатів, будуть втрачені.
  • 4.5.3. Компанія не зобов’язана відшкодувати монети, які можуть залишатися на премії/реальному балансі дублікатів.
  • 4.5.4. Запити про повернення втрачених монет та початкові інвестиції з неодноразових профілів користувачів не приймаються.

5.Підтвердження особистості гравця

5.1. Ви гарантуєте, здійснюєте, підтверджуєте, погоджуєтесь, що:

  • 5.1.1. Старше 18 років/досяг віку більшості для участі в лотереї відповідно до поточного законодавства конкретної юрисдикції.
  • 5.1.2. Є єдиним власником готівки на основний залишок. Інформація, надана під час реєстрації та/або пізнішої, є точною, перевіреною, відповідною, відповідає імені на пластиковій банківській картці, інші розрахункові рахунки, що використовуються для оплати/отримання монет на рахунку.
  • 5.1.3. Ви цілком усвідомлюєте ризики втрати коштів при використанні послуг на сайті, несуть повну відповідальність за всі втрати, пов'язані з їх використанням.
  • 5.1.4. Ви розумієте загальні методи, правила, процедури надання послуг в Інтернеті.

5.2. Введіть працівників Cosmolot з правом систематично проводити перевірки, щоб підтвердити свою особистість, контактну інформацію.

5.3. Під час перевірки служби безпеки можна обмежити зняття грошей.

5.4. Якщо неправдива, неправильна, оманлива інформація, ви порушуєте умови вищезгаданої угоди, і ми маємо право негайно закрити профіль.

5.5. У випадках, коли неможливо визначити та підтвердити досягнення бажаного віку за користувачем, організація має право призупинити надання послуг та обліковий запис клієнта, поки необхідна інформація не буде з’ясована. Якщо під час вашої участі в операціях на веб -сайті, пов'язаному з лотереєю, вік був менш прийнятним:

5.5.1. Рахунок буде негайно заблокований;

5.5.2. Фінансові операції, здійснені в цей період, стануть недійсними, повернуться грівнії;

5.5.3. Зроблені ставки повинні бути скасовані;

5.5.4. Виграш буде втрачений, вам доведеться повернути позики, що відображаються з облікового запису за першого запиту.

6.Ім'я користувача та безпека

6.1. Після відкриття облікового запису не потрібно повідомляти третіми сторонами з поштою, паролем. Загублені дані можна відновити.

6.2. Азамблер незалежно несе відповідальність за безпеку пароля, відповідальність за транзакції, втрати, понесені через вину дій третіх сторін.

6.3. У випадку несанкціонованого доступу до вашого облікового запису та/або будь -якого порушення безпеки адміністрація повинна бути повідомлена про надання доказів. Компанія не несе відповідальності за шкоду, отриману внаслідок неправильного використання вашої електронної пошти, пароля невідомої людини.

7.Введення/зняття грошей

7.1. Щоб запустити лотереї на сторінках порталу, потрібно зробити депозит.

7.2 Мінімальна сума:

  • 7.2.1. 50 Hryvnias для Privat24, Visa/MasterCard, EPL Pay, Vodafon Pay;
  • 7.2.2. 1 Hryvnia для глобальної монети, глобальна оплата, самостійні термінали.

7.3. Ви підтверджуєте це:

  • 7.3.1. Походження виготовлених монет не має злочинного, незаконного, невирішеного походження;
  • 7.3.2. Ви не відмовитесь від раніше здійснених транзакцій/скасувати виплачені платежі.

7.4. Компанія не приймає кошти від третіх сторін, що вказують на їх ім'я.

7.5. Комісії з виплати банку охоплюються одержувачем.

7.6. При поповненні балансу дозволяється використовувати один номер мобільного телефону, який також повинен бути вказаний у профілі.

7.7. Готівка не приймаються: лише електронні платежі мають вагу.

7.8. Ви зобов’язані не відмовлятись від уже здійснених транзакцій, а не скасовувати їх. В іншому випадку вам потрібно повернутися та компенсувати представників Cosmobot, які не розміщують гроші.

7.9. Компанія залишає за собою право блокувати рахунок у випадку шахрайських схем, інформувати відповідні органи, організації щодо незаконної діяльності.

7.10. При поданні заявки на отримання коштів потрібно враховувати наступні пункти:

  • 7.10.1. Оплата здійснюється після визначення учасника з підтвердженням пошти/телефону, надання сканування документів, ідентифікатор картки, з якою було здійснено депозит.
  • 7.10.2. Мінімальна сума оплати - 300 UAH;
  • 7.10.3. Виплати здійснюються після ведення бонусів;
  • 7.10.4. Виведення Гривніаса/еквівалента в іншій валюті менше, ніж встановлені межі, заборонено.

7.11. Фінансовий департамент космола працює сім днів на тиждень, виплати здійснюються 24/7.

7.12. Завоювання перемоги відбувається в розділі "каси", вкладка "отримує виграш". Геймеру потрібно вказати потрібну суму, вибрати оптимальний метод оплати зі списку, виконати подальші кроки -кротеві інструкції системи.

7.13. Заявку можна вважати до 2 днів;

7.14. Обмеження для максимальних грошових платежів надаються:

  • День: 30 тисяч. Уах.
  • Щотижня: 150 тисяч. Уах.
  • Щомісяця: 750 тисяч. Уах.

7.15. Гривнія, може відрізнятися від перемоги в монетах. Для деяких провайдерів змінюється конфесія та 1 монета не дорівнюють 1 Гривнії.

8.Правила гри в Інтернеті

8.1. Відповідальність за правильність інформації про будь -яку транзакцію, що виробляється геймером.

8.2. Історія транзакцій відображається посиланням "касир".

8.3. Адміністрація може частково або повністю відмовитись від проведення будь -якої транзакції, коли гравець порушує умови. Отримання підтвердження є обов'язковим. За його відсутності необхідно зв’язатися з менеджерами підтримки.

8.4. Щоб скасувати ставку, вам потрібно надіслати відповідний запит на технічну службу підтримки користувачів.

8.5. Після підтвердження відправлення на набуває чинності скасування ставки.

9.Змова/шахрайство

9.1. Не допускається:

  • 9.1.1. Надання інформації третім сторонам;
  • 9.1.2. Використання шкідливих вірусних програм, ідентифікація/ застосування помилок у програмному забезпеченні космола, ботів;
  • 9.1.3. Використання видобувних, клонованих даних пластичної кредитної/дебетової картки при поповненні балансу;
  • 9.1.4. Участь у шахрайстві/злочинній діяльності, відмивання грошей;
  • 9.1.5. Вступ до змови.

9.2. Клуб має право призупинити, зняти або скасувати грошові виплати, зараховуючи виграш, бонуси, якщо є підозри у зловживанні.

10.Заборонені дії

10.1. Наступальна чи агресивна манера спілкування, шантажу, загроз та приниження інших учасників заборонена.

10.2. Заборонено завантажувати інформацію на портал, який може завдати шкоди роботі веб -сайту за його обсягом, виконуючи дії, що впливають на функціонування розважальних ресурсів у будь -якій формі. Масова розсилка, спотворення, видалення опублікованої інформації заборонено.

10.3. Учасники зобов'язуються використовувати вміст веб -сайту для задоволення особистих запитів, розваг у зручному місці. Копіювання матеріалів зі сторінок ресурсу без попередньої згоди суворо заборонено.

10.4. Скорочення доступу/обходу системи безпеки заборонено. Якщо такі спроби виявлені, ми зберігаємо право негайно повідомити про це відповідні регуляторні органи.

10.5. Компанія не несе відповідальності за будь -які втрати/втрати гравців внаслідок технічних проблем, атак, вірусів, сил.

10.6. Заборонено продавати або передавати обліковий запис між користувачами.

10.7. Можна перевірити аудит ставок, вчинених гравцем. Якщо будуть виявлені шахрайські дії для отримання переваг, компанія може вирішити обмежити доступ до розваг, тимчасово/постійно блокувати профіль клієнта. Рішення про виплату заробітку приймається в односторонньому порядку.

11.Дійсність/скасування договору

11.1. Користувач самостійно несе відповідальність за діяльність у своєму обліковому записі, перш ніж підтвердити своє закриття. Будь -які дії, якими він контролює і регулює.

11.2. Компанія може стягувати з комісії, поки рахунок не закриється. Після зняття облікового запису доступ до бонусів, залишки на балансі будуть неможливими.

11.3. Враховуючи зазначені умови, після скасування рахунку сторони не мають подальших зобов’язань стосовно один одного.

11.4. Компанія може негайно заблокувати та \ або видалити профіль у випадках:

  • 11.4.1. Рішення про припинення надання послуг в цілому або певній особі.
  • 11.4.2. Обліковий запис будь -яким чином підключений до віддаленого облікового запису.
  • 11.4.3. Спроба зламати систему.
  • 11.4.4. Профіль використовується незаконно, з юрисдикції, де участь у лотереї заборонена.
  • 11.4.5. Опубліковано образливу/принизливу інформацію було виявлено.

11.5. Блокування без повідомлення відбувається, якщо профіль учасника клубу не працює більше 6 місяців.


Зміни на сайті

Адміністрація має право вносити зміни до поточних правил/доповнення будь -якої послуги за власною ініціативою в будь -який час.


12.Помилки

12.1. Коли система/помилки в грі, компанія намагатиметься швидко виправити ситуацію, не несе відповідальності за несправне обладнання або Інтернет -провайдери.

13.Обмеження відповідальності

13.1. Вибір користування Службами повністю є для гравців.

13.2. Веб -сайт здійснює діяльність відповідно до опублікованих умов. Додаткові запевнення та гарантії для послуг не даються.

Чотирнадцять.Порушення правил

Чотирнадцять.1. Гравці беруть на себе компенсацію вимог, витрат, витрат, витрат, що виникають внаслідок порушення встановлених умов.

15.Інтелектуальна власність

15.1. Вміст веб-сайту-об'єкт авторських прав, інші права власності, що належать компанії, використовуються суворо відповідно до поточної ліцензії власників авторських прав третьої сторони. Матеріали можна завантажити на персональний комп'ютер, надрукований для особистого/некомерційного використання.

15.2. Використання веб-сайту не дає права користувачі інтелектуальної власності (авторські права, ноу-хау/ТМ), що належать компанії/іншій третій стороні.

15.3. Використання або відтворення торгової назви, всілякі торговельні марки, унікальні фірмові логотипи, інші творчі матеріали з сайту заборонені.

16.Особисті дані

16.1. Вимоги до захисту даних високі. Компанія зобов'язується обробляти особисту інформацію, надану вами строго відповідно до початкової політики конфіденційності.

16.2. Надаючи особисті дані, ви погоджуєтесь з правом обробляти свої цілі, описані адміністрацією.

17.1. Клуб застосовує файли cookie для забезпечення функціональності. Це невеликі текстові файли, які зберігаються на персональному комп’ютері під час відвідування сторінок порталу, щоб «розпізнавати» вас щоразу за допомогою повторних сесій. Видалення файлів або заборона їх активації може призвести до неможливості доступу до певних розділів або функцій віртуального сайту.

18.Скарги

18.1. Ви можете подати скаргу або претензію, надіславши відповідний запит на службу підтримки.

18.2. Записи сервера будуть свідченнями у вирішенні суперечок, виступати як остаточний сертифікат у визначенні результату претензій.

18.3. Ви ознайомлені з тим, що результати розіграшу визначають лотерейні квитки на основі GSC. Вони остаточні і не суперечать.

19.Інтерпретація

19.1. Початковий текст умов визначається українською мовою, а його інтерпретації слід порівняти з оригіналом. У разі невідповідності інформації, сумніви, версія української має перевагу.

20.Права та обов'язки

20.1. Клуб залишає за собою право призначати, передавати, сублоціалізувати, частково або повністю надсилати умови третім сторонам як безпеку.

21.Обставини непереборної сили

21.1. Відповідальність за затримки у виконанні будь -яких зобов’язань, визначених в умовах, спричинених силою мажора (війни, силові ситуації.

22.Відмова від обставин

22.1. Якщо ви не можете забезпечити суворе виконання зобов’язань перед Компанією, або ми самі не зможемо використовувати будь -які права чи засоби правового захисту, на які ми маємо право, це не відмова від таких прав, не звільняє вас від дотримання зобов'язань.

22.2. Відмова виконувати зобов'язання представниками Компанії не приносить юридичної сили, якщо не було офіційної реєстрації, переданої вам у письмовій формі відповідно до вищезазначеного.

23.Посилання

23.1. Сайт може містити посилання на третій сторонні сайти поза контролем компанії. Відповідальність за утримання таких порталів, дії їх власників, яких ми не несемо. Гіперпосилання надаються для інформаційних цілей. Сам гравець вирішує, чи слід дотримуватися посилань.

24.Повернення коштів

24.1. За останній тиждень можна повернути частину грошей на невдалу гру. Тож космолот підтримує бажання гравців перемогти.

24.2. Щотижневий зворотний зворотний зворот у випадках, якщо:

  • Гравець, уповноважений на порталі;
  • Було відкрито депозит;
  • За тиждень є щонайменше один успішний депозит.

24.3. Відключення грошових коштів становить 10% від збитків за минулий календарний тиждень, зараховується на рахунок бонусного рахунку, він підпадає під дію x10. Користувач повинен зробити депозит у розмірі 100% від суми повернення.
Бонусне обмеження становить 10 000 UAH за 7 днів.

24.4. Повернення стягується в понеділок, о 01:00 Kyiv. З ставками на тиждень на 15 тисяч, виграш на 7 тисяч, решта на балансі 200 UAH та очікування результатів 1 тис. Буде нараховано 680 UAH. Ви повинні обчислити присутність формулою: (15000-7000-200-1000)*0,1 = 680.

24.5. Активація грошових коштів проводиться в розділі касового столу. По теперішній час стягується автоматично після поповнення рахунку за потрібну суму.

24.6. Якщо спроби зловживати поверненням, заохочення через відсутність необхідної інформації в умовах може застосовуватися санкції. Космолот докладає всіх зусиль, щоб запобігти таким помилкам, не несе відповідальності, коли вони трапляються.


Безпека


25.Захист персональних даних

Ця політика містить положення, що застосовуються до веб -сайту компанії.
Суб'єкти персональних даних є відвідувачами ресурсу та/або осіб, які використовують його функціональність протягом усього часу. Космолот дотримується принципів, встановлених Законом України № 2297-VI з 01.06.2010 "Про захист персональних даних". Інформація обробляється юридично, збирається для очевидних цілей і не передається третім сторонам.
Інформація про клієнтів клубу зберігається у формі, яка дозволяє користувачам ідентифікувати не довше, ніж це необхідно відповідно до цілей, для яких вони були зібрані.
Забезпечується належний захист особистої інформації, включаючи захист від несанкціонованої або незаконної обробки, випадкових втрат, знищення, пошкодження. Список персональних даних включає: Ім'я, фізична адреса проживання, номер контакту, поштову скриньку, сканування документів із фотографіями, дата народження, вхід, платіжні дані. Азарядник зобов'язується надавати відповідні дані про себе та несе відповідальність за надійність переданої інформації.
Дані використовуються для ідентифікації фізичної особи при реєстрації та введенні на портал, поповнення рахунків, зняття грошей, спілкування в рамках надання послуг, запобігання шахрайству та потенційно небезпечної діяльності.
Розкриття ваших особистих даних дозволено лише в тому випадку.

25.1. Права та обов'язки сторін

25.1.1. Права гравця
Користувачі можуть вимагати від організації виправлення персональних даних/для заперечення проти такої обробки, надайте неповну інформацію, пояснюючи причину.

25.1.2. Обов'язки гравця
Відвідувач клубу зобов'язується дати правдиву інформацію про себе в повному обсязі. У разі зміни такої інформації ви, безумовно, повинні повідомити адміністрацію віртуального порталу космолоту з будь -яким доступним методом. Користувач усвідомлює, що навмисне або випадкове надання помилкових даних є основою для припинення взаємозв'язку сторін у рамках умов для надання послуг.

25.1.3. Права представників космола
Портал може припинити відносини з клієнтом, діючи відповідно до цієї політики. Зміни в умовах можуть бути внесені в будь -який час в односторонньому порядку. Азарядник повинен самостійно обслуговувати редагування на сторінці з правилами.

25.1.4. Обов'язки космолоту
Адміністрація космолоту зобов'язується звітувати про виправлення/стирання персональних даних, обмежити їх обробку третім сторонами. На запит користувача компанія зобов'язується негайно надати структуровану машину -читання, формат його особистих даних, які надійно зберігаються на серверах.
Сторони мають усі права/зобов'язання, передбачені законом України № 2297-VI 01.06.2010 "Про захист персональних даних". Зберігання отриманої інформації триває весь період відносин між Компанією та користувачем, також 3 роки з дати припинення відносин у разі вимог/суперечок, інші неповні справи.

26.Захист прав

Компанія зобов'язується дотримуватися закону України № 2297-VI з 01.06.2010 "Про захист персональних даних". Конфлікти виникли між сторонами, вирішуються угодами. Якщо мирно досягти спільного рішення неможливо, конфлікт буде вирішений у суді.